kontakt

Przygotuj się do wizyty

Jak do nas trafić   

Nasza przychodnia znajduje się przy Al. Kasztanowej 3 we Wrocławiu.

Dojazd komunikacją miejską : przystanek Hallera

linie tramwajowe: 2, 6, 7, 14, 17, 24,

linie autobusowe: D, 126, 127, 133, 136, 144

Parking

W okolicy przychodni dostępny jest parking miejski wzdłuż Alei Kasztanowej. Na czas wizyty możliwe jest również bezpłatne zaparkowanie auta na parkingu Dolnośląskiej Agencji Współpracy Gospodarczej od strony ulicy Januszowickiej. W tym celu, będąc na miejscu, należy zadzwonić pod numer: 784 449 780 i poprosić recepcjonistę o otwarcie bramy powołując się na naszą przychodnię.

Internetowe Konto Pacjenta

Wszystkich naszych pacjentów zachęcamy do założenia IKP – bezpłatnej rządowej aplikacji, dzięki której otrzymają Państwo recepty od nas bezpośrednio na podany adres e-mail lub numer telefonu, a także sprawdzą swoją historię leczenia w ramach NFZ. 

Dzięki IKP:

  • otrzymasz e-receptę SMS-em lub e-mailem — wystarczy, że podasz swój numer telefonu lub adres e-mail
  • wykupisz leki z recepty w różnych aptekach nie tracąc refundacji
  • udostępnisz bliskiej osobie lub lekarzowi informację o stanie zdrowia i historię przepisanych leków
  • masz dostęp do danych medycznych swoich dzieci do 18. roku życia
  • odbierzesz kolejną e-receptę bez wizyty w gabinecie (w przypadku choroby przewlekłej i po konsultacji, np. telefonicznej, z lekarzem)

Możesz użyć profilu zaufanego albo zalogować się używając dowodu osobistego z warstwą elektroniczną (e-dowodu). Możesz również zalogować się bezpośrednio przez bank PKO BP, jeśli masz konto internetowe iPKO lub Inteligo.

Więcej informacji można uzyskać na rządowej stronie programu pod tym adresem: https://pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta